Boon Edam är en global marknadsledare och har varit verksamma i mer än 140 år med tillverkning av säkerhetslösningar i Nederländerna, USA och Kina. Vi är tredje generationens holländskt familjeföretag som är stolta över att leverera världsklassiga arkitektoniska karuselldörrar, högsäkerhetskaruseller och speedgates. Vårt fokus är att erbjuda våra kunder en optimal, säker och hållbar entrélösning. Detta görs genom att vi tillsammans med dig som kund identifierar dina unika behov och tar fram en anpassad entrélösning.

Arbetsuppgifter

Till vår serviceavdelning i Stockholm söker vi dig som vill arbeta som supervisor för serviceavdelningen. Tjänsten är ett föräldravikariat på 12 månader med start i november.
Vi ser att det finns goda chanser till förlängning.

Som Service Supervisor har man ett övergripande ansvar för det operationella arbetet i gruppen och rapporterar till Operation manager, du verkar för ett gott samarbete och trivsel i gruppen. I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att se till att företagets rutiner och processer följs i gruppen som består av ca 10 personer. Andra arbetsuppgifter som ingår är att resursplanera, delegera och prioritera arbetsuppgifter i gruppen. Du har övergripande ansvar för både servicetekniker och koordinatorer som arbetar administrativt, ser till att informationsutbyte och kompetensöverföring sker till alla berörda i gruppen samt definiera och uppmärksamma om det finns utbildningsbehov i gruppen. Man rapporterar budgeten veckovis till närmsta chef med stående veckomöten. Du ingår även i det dagliga arbetet som koordinator där du svarar i telefon och på mail, och hjälper våra kunder.

Då fältpersonal går under din avdelning kommer du vara en del ute på fältet för ett närvarande ledarskap vilket krävs att du har körkort (B-körkort)
Tillgång till egen bil kan underlätta men är inget krav.

Din profil

Dina personliga egenskaper är avgörande för att lyckas i rollen och trivas hos oss. Du har en trygghet i dig själv men trivs och motiveras av att arbeta som ett lag. Du är noggrann och ambitiös och tycker det är roligt att ge service. Rollen kräver att du har god kommunikationsförmåga eftersom den innefattar många kontaktytor såväl internt som externt. Vi tror att du har arbetat med en liknande roll tidigare alternativt att du brinner för att ta nästa steg som ledare med personalansvar.
Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel, samt har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då vi är ett internationellt bolag. Kunskaper i SAP ser vi som meriterande.
Som person är du lösningsorienterad och har förmågan att ansvara för många arbetsuppgifter parallellt. Du arbetar självgående och tar ofta egna initiativ. Du har ett stort fokus på ordning och struktur och ser dig själv som kommunikativ med en god social kompetens. Du är spindeln i nätet som ser till att det dagliga arbetet förflyter och gör punktinsatser där behovet finns. Det är också en tjänst som innebär att det är av stor vikt att du är prestigelös då vi stundvis arbetar i en miljö med högt tempo där saker och ting kan ändras snabbt.

Då din personalstyrka kommer bestå både av administrativ personal och tekniker är det viktigt att du har ett sinne för administration, men även ett intresse och en förståelse för teknik och mekanik då detta är något man kommer i kontakt med i sitt dagliga arbete.

Övrigt:

Intervjuer kommer att ske löpande

För frågor kontakta ansvarig rekryterare på johan (@)kraftsam.se