Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av vår kunds servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kund ärenden där du ska bistå med bästa service.

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta egna lösningar

Vanliga arbetsuppgifter:

– Ta emot och registrera felanmälningar

– Ge support och besvara frågor till kunder som hör av sig på mail och telefon

– Registrera nya kunder

– Hantering av fakturafrågor

– Övriga administrationsuppgifter kan förekomma

Vi söker dig som har ett brinnande intresse och känsla för kundservice. Du är en lagspelare som ser proaktivitet som en självklarhet för att ge kunden bästa möjliga hjälp. För att lyckas i denna roll ser vi:

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet av serviceyrke

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, provanställning 6 månader

Placering: Stockholm

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Varmt välkommen med din ansökan!

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta : patricia.contreras@kraftsam.se