Handläggare på Aimo Park

Aimo Park är ett parkeringsföretag. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar skapar de en bättre morgondag och underlättar människors vardag. Aimo Park vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter, där parkeringen inte längre är en slutdestination utan en del av resan. Är du redo att följa med oss?

Arbetsbeskrivning

I din roll som handläggare kommer du framför allt att ansvara för det administrativa arbetet. Det innebär att du till exempel hanterar kontrollavgifter, överklagningar och betalningar. Du kommer även att ansvara för att aktivt delta i utvecklingen och förbättringen av avdelningen rutiner och processer. Under din introduktion kommer de inledande veckorna att bestå av utbildning, där du gå bredvid en mentor som lär dig viktig information, lagar och företagets system.

Om dig

· Du har en gymnasieexamen

· Du är tålmodig och lugn i ditt arbete

· Du har en god analytiskförmåga

· Du trivs med att arbeta [samarbete/grupp/kollegor]

· Du arbetar strukturerat och är duktig på att hantera många uppgifter samtidigt

· Du är engagerad och ger alltid den bästa kundupplevelsen

För att lyckas behöver du

· Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

· Ha goda kunskaper i Microsoft Office-paketet

· Ha god datavana

· Ha erfarenhet av kundkontakt via telefon

Du kommer att arbeta från vårt kontor i Uppsala måndag till fredag mellan 08.00–17.00.

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev, vi hör av oss så snabbt som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kan du maila till ansvarig rekryterare på josefin.drakopoulou@kraftsam.se